dinsdag 5 april 2016

Giels talentenjacht

Okay dan... ik heb de verleiding dan toch niet kunnen weerstaan...
Al weet ik dat ik geen schijn van kans maak; ik kon het niet laten. Misschien ook weer Drunk Again en zo heb ik in een roes al mijn emailcontacten een mailtje gestuurd of ze mijn jacht op views en likes willen belonen, al denk ik dat ik het beter niet moet vragen... want waar gaat het nu werkelijk om.
Mijn lieve, lieve zanglerares was boos, echt boos, want het gaat niet om views en likes, het gaat om ZINGEN en om MUZIEK!
Maar toch... dank jullie wel voor de support, soms heb je dat toch nodig. Geloof in jezelf en het willen delen van je ervaringen, je emoties en je muziek. Dank, lief publiek! Voor mij kan het niet meer stuk!



Chiels talentenjacht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate