vrijdag 18 mei 2012

Laatste avond Dzuana's open mic

Gisteravond was ik voor de laatste keer bij Dzuana's open mic in het Tricky Theater van Woody. Hier is het allemaal voor mij begonnen: vorig jaar kwam ik langs om te eten - wat toen niet mogelijk bleek te zijn, maar er was wel een singersongwriter: Dzuana. Ik bleef de hele avond hangen en Dzuana vroeg of ik niet een liedje wilde spelen. Eerst durfde ik niet want ik had al 12 jaar niet gespeeld en gezongen. Na enig aandringen nam ik de stap en zong het liedje Suzanne van Leonard Cohen. Rob, de man van Dzuana regelde het geluid en nam de muziek op. Ik kreeg al snel daarna een opname van hem toegestuurd. Ik besloot toen om mijn liedjes te gaan herschrijven en zo snel mogelijk terug te gaan naar het Tricky om ze daar te spelen. Dat was een paar maanden later. Daarna ben ik er nog vaak geweest om speelervaring op te doen. Het Tricky Theater was een bijzondere plek en ik heb daar veel bijzondere mensen ontmoet.
Dzuana en Rob stoppen er voorlopig mee singersongwriteravonden te organiseren. Ik ga ze heel erg missen.
Op de foto spelen Dzuana, Walter en Fransesco een nummer samen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate