dinsdag 1 april 2014

Tournee Groningen :)


Mooi weekendje gehad in Groningen.
Ik mocht meerijden met Ernst, de MysterE songwriter en wij kwamen na een lange werkdag afgelopen vrijdagavond om 19 uur aan in Groningen. Samen met mijn dochter ging ik eerst snel naar de Appie om boodschappen te doen en gingen we even snel wat eten in onze mooie kamer in het Gronings Hofje.
Toen  naar de Kroeg van Klaas. We kwamen net op tijd voor het eerst optreden van Johanna Klaassen en haar fantastische begeleider Bart op de bas. De hele avond speelden er songwriters uit Amsterdam en omstreken ( Gunther, Harry, Anne Wouterlood en a MysterE ) en ik mocht samen met Eric Bosma en Manuel Remerie de avond afsluiten. Waarna we op uitnodiging van de kroegbaas in september een hele avond mogen vullen achter het biljart ( het als vroeger).

De volgende dag genoot ik nog na met Harry op het terras van de Brasserie, een café waar wij beiden vroeger veel kwamen voor de café au lait. (Wij hebben allebei jaren in Groningen gewoond maar zijn elkaar nooit tegengekomen in die tijd, hoe raar kan het lopen...)

Die avond had ik een sessie in een oude loods aan de Sontweg bij René en Koenraad, een bijzonder duo dat enthousiast songwriters ontvangt en een mooie geluidsopname en youtubefilmpje maakt.

Koenraad, de geluidsman


René Verhoeff

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate